Darbo su vaiku ir šeima modelis


Vaiko ir šeimos situacijos analizė, pagalbos planavimas ir individualaus plano sudarymas

Intensyvi pagalba

 

darbas su 1-6 m. vaikais:

  • individualios psichologo konsultacijos,
  • individualios soc. darbuotojo konsultacijos,
  • ugdomieji užsiėmimai vaikams ir tėvams,
  • ugdomieji užsiėmimai 4-6 m. vaikams

darbas su 7-11 m. vaikais ir 12-15 m. paaugliais:

  • individualios psichologo konsultacijos,
  • individualios soc. darbuotojo konsultacijos,
  • individualus bendravimas su „vyresniu draugu“,
  • pamokų ruoša,
  • socialinių įgūdžių ugdymo užsiėmimai,
  • ugdomieji užsiėmimai,
  • šventės, ekskursijos, išvykos, savaitgaliai, stovyklos,
  • higienos, švaros ir tvarkymosi įgūdžių ugdymas,
  • maitinimas,
  • materialinė parama

darbas su šeimomis:

  • psichologo konsultacijos,
  • soc. darbuotojo konsultacijos,
  • lankymasis namuose,
  • tėvystės įgūdžių lavinimo užsiėmimai tėvams,
  • darbinių įgūdžių ugdymo užsiėmimai tėvams,
  • ugdomieji šeimų savaitgaliai,
  • šventės (drauge visai šeimai ir tik tėvams),
  • materialinė parama

Integracija

 

darbas su 16-19 m. paaugliais:

  • individualios soc. darbuotojo  konsultacijos,
  • individualus mokymasis,
  • patirtinio mokymo užsiėmimai,
  • socialinės akcijos, savanorystė,
  • šventės, išvykos, savaitgaliai, stovyklos,
  • maitinimas,
  • materialinė parama

darbas su šeimomis

Atvejo aptarimai
(bendradarbiaujant su VTAS specialistais, seniūnijų soc. darbuotojais, mokyklų pedagogais ir kt.)
Pirmasis kontaktas su vaiku įvyksta, iki jam sukanka 12 m., vyresni vaikai į dienos centrą nepriimami, išskyrus išimtinius atvejus, jeigu kreipiasi pagalbos ar yra nukreipiama nauja šeima, kurioje yra ir vyresnių vaikų.